The reality of postgraduate programs at Princess Noura bint Abdulrahman University from the faculty members’ point of view (a case study)
DOI:
https://doi.org/10.23813/FA/85/5Abstract
The study aimed to identify the reality of postgraduate programs at Princess Nourah bint Abdul Rahman University from the point of view of faculty members, through a case study of the reality of the higher diploma program in e-learning in the College of Education using SWOT environmental analysis to build a questionnaire, which was applied to a sample of (16) A member of the teaching staff in the Department of Educational Technologies for the 40th academic year
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 http://creativecommons.org/licenses/by/4.0

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
حقوق النشر والترخيص
تطبق مجلة الفتح للبحوث التربوية والنفسية ترخيص CC BY (ترخيص Creative Commons Attribution 4.0 International). يسمح هذا الترخيص للمؤلفين بالاحتفاظ بملكية حقوق الطبع والنشر لأوراقهم. لكن هذا الترخيص يسمح لأي مستخدم بتنزيل المقالة وطباعتها واستخراجها وإعادة استخدامها وأرشفتها وتوزيعها ، طالما تم منح الائتمان المناسب للمؤلفين ومصدر العمل. يضمن الترخيص أن المقالة ستكون متاحة على نطاق واسع بقدر الإمكان وأن المقالة يمكن تضمينها في أي أرشيف علمي.
لمزيد من المعلومات، يرجى متابعة الرابط: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/.