Skills education for science teachersIn the province of Diyala
Abstract
The current research aims to find out the extent to which the science teacher practices some teaching skills. The research community consisted of (127) primary schools, with (30) schools as a research sample, which constitutes a percentage of (43%) of the total schools in the research community. Where the number of schools for boys (11) schools and girls (10) schools and (9) mixed schools of (boys and girls)
for primary schools.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 م.م سماء إبراهيم عبد الله

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
حقوق النشر والترخيص
تطبق مجلة الفتح للبحوث التربوية والنفسية ترخيص CC BY (ترخيص Creative Commons Attribution 4.0 International). يسمح هذا الترخيص للمؤلفين بالاحتفاظ بملكية حقوق الطبع والنشر لأوراقهم. لكن هذا الترخيص يسمح لأي مستخدم بتنزيل المقالة وطباعتها واستخراجها وإعادة استخدامها وأرشفتها وتوزيعها ، طالما تم منح الائتمان المناسب للمؤلفين ومصدر العمل. يضمن الترخيص أن المقالة ستكون متاحة على نطاق واسع بقدر الإمكان وأن المقالة يمكن تضمينها في أي أرشيف علمي.
لمزيد من المعلومات، يرجى متابعة الرابط: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/.